نمودار عمق بازار و نمایش مظنه های قیمت در ایزی تریدر مفید

نمودار عمق بازار و نمایش مظنه های قیمت در ایزی تریدر مفید

۱۴ فروردین ۱۴۰۱

امکانات جدید به سامانه معاملاتی ایزی تریدر اضافه شد

نمودار عمق بازار و همه مظنه های قیمت به عنوان امکان جدید در سامانه ایزی تریدر کارگزاری مفید به نمایش درآمد.

نمایش تمامی مظنه ها، امکانی است که ازطریق آن معامله گران میتوانند از حجم و قیمت همه سفارشهای ثبت شده یک سهم مطلع شوند، تا پیش از این در تمامی سامانه های معاملاتی کارگزاریهای بورسی پنج ردیف از بالاترین قیمت خرید و پاییترین قیمت فروش به همراه حجم سفارشات قابل مشاهده بود.

با تغییرات جدید امکان مشاهده همه مظنه های یک سهم فراهم شده است، استفاده از این ابزار میتواند دید وسیعتری از سفارشها را برای کاربران فراهم کند و از معاملات هیجانی جلوگیری کند.

مزایای نمودار عمق بازار

نمودار عمق بازار امکان جدید سامانه ایزی تریدر کارگزاری مفید است که به بیان ساده همه مظنه ها را در قالب یک نمودار و نمای کلی از تمامی سفارشات مرتبط با یک سهم را به نمایش در میآورد که به صورت لحظه ای به روز رسانی میشود. در این نمودار محور افقی نشانگر قیمت و محورعمودی آن، حجم تجمعی سفارشها را نمایش میدهد

نمودار عمق بازار مزیتهایی از جمله، شناسایی حمایت و مقاومت، نقد شوندگی اوراق بهادار، عرضه و تقاضای کل، تفاوت خرید و فروش در قیمت مچینگ و… را در اختیار معامله گران قرار میدهد.

نمودار عمق بازار تشخیص حمایت و مقاومت نمادها را تسهیل میکند، همچنین این نمودار امکان تشخیص سفارش ترس(فروش کاذب) و سفارش حمایت (خرید کاذب) برای معامله گران را فراهم میکند.

با استفاده از نمودار عمق بازار میتوان تفاوت خرید و فروش در قیمت مچینگ را مشاهده کرد و میزان نقدشوند یگ، عرضه و تقاضای کل در نماد مورد نظررا بهتر تشخیص داد.

جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با این دو خدمت می توانید به مطلب آموزشی مرتبط ازطریق این لینک مراجعه کنید.

مرکز خدمات پشتیبانی و تماس مفید۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
021-8700
phone