آغاز به کار صندوق اهرمی «توان» مفید

آغاز به کار صندوق اهرمی «توان» مفید

۱۸ آبان ۱۴۰۱

فعالیت صندوق اهرمی «توان» مفید آغاز شد و از امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۱ واحدهای عادی صندوق اهرمی «توان» مفید نیز برای سرمایه‌گذاران ارایه می‌شود. صندوق اهرمی «توان» محصول تازه‌ای در سبدگردانی مفید است که از دو نوع واحدهای ممتاز و عادی تشکیل شده است.

پذیره‌نویسی واحدهای ممتاز صندوق «توان» مفید در روز شنبه ۱۴ آبان آغاز شد و در کمتر از دو ساعت تمام ۵۰۰ میلیارد تومان واحدهای قابل‌عرضه آن به فروش رسید. از امروز فعالیت این صندوق آغاز شده و واحدهای عادی نیز در قالب واحدهای صدور و ابطالی صندوق اهرمی «توان» ارایه شده است که برای سرمایه‌گذاری در آن می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

صندوق اهرمی «توان» متشکل از واحدهای عادی در قالب صدور و ابطالی و واحد ممتاز قابل معامله در بورس (ETF) به‌عنوان ضامن سود واحدهای عادی است. با استفاده از ابزار اهرم، با فرض مثبت بودن شرایط بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری در صندوق اهرمی می‌تواند سود بیشتری را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورد.

در صندوق اهرمی «توان» مفید، علاوه بر اینکه ۵۰۰ میلیون واحد در قالب واحدهای قابل معامله در بورس (ETF) پذیره‌نویسی شده است، حداکثر یک میلیارد واحد نیز در قالب واحدهای عادی صدور و ابطالی عرضه می‌شود.

سبدگردان مفید هم اکنون ۱۴ صندوق سرمایه‌گذاری از انواع مختلف نظیر سهامی، مختلط، طلا، درآمد ثابت و شاخصی دارد که با پذیره‌نویسی صندوق اهرمی «توان»، به تنوع این صندوق‌های سرمایه‌گذاری افزوده خواهد شد و سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌آسانی در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کنند.