صندوق بازنشستگی تکمیلی «آتیه مفید» با استقبال مدیران منابع انسانی معرفی شد

صندوق بازنشستگی تکمیلی «آتیه مفید» با استقبال مدیران منابع انسانی معرفی شد

۲۲ مهر ۱۴۰۲

رویداد «آتیه» روز ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ با هدف تشریح فرصت‌های جدید شرکت‌ها برای نگهداشت مؤثرتر نیروی کار برگزار شد. در این رویداد که به‌همت سبدگردان مفید و کاربوم بر پا شد، مدیران منابع انسانی شرکت ها و سازمان های بزرگ کشور شرکت کردند تا با ابزارهای جدید نگهداشت بلندمدت کارکنان و صندوق بازنشستگی تکمیلی «آتیه مفید» آشنا شوند. مدیران منابع انسانی شرکت‌ها و کارفرمایان با خدمات صندوق بازنشستگی تکمیلی «آتیه مفید» قادر خواهند بود برنامه‌های نگهداشت نیروی انسانی را مؤثرتر پیش ببرند.

رویداد «آتیه» برای تشریح نقش ابزارهای جدید بازار سرمایه در تأمین آتیه کارکنان با سخنرانی اساتید حوزه منابع انسانی، رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس و مدیر توسعه سبدگردان مفید برگزار و در آن «صندوق بازنشستگی تکمیلی آتیه مفید» معرفی شد.

مدیران منابع انسانی شرکت‌های صاحب‌نام کشور در این رویداد شنونده سخنان چهار تن از متخصصان حوزه منابع انسانی و سرمایه‌گذاری بودند. در رویداد «آتیه»، دکتر عماد قائنی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره کاربوم، درباره اهمیت ابزارهای نوین تأمین آتیه کارکنان در توسعه منابع انسانی سخن گفت. دکتر حسین صفرزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه و مشاور حوزه منابع انسانی، به معرفی ابزارهای جدید نگهداشت بلندمدت کارکنان در دنیا پرداخت و علی‌اکبر ایرانشاهی، رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس، درباره نقش ابزارهای جدید بازار سرمایه در تأمین آتیه کارکنان سخنرانی کرد. در نهایت حجت‌اله نصرتیان، مدیر توسعه سبدگردان مفید، به معرفی راهکاری جدید برای اولین بار در ایران در بخش بازنشستگی مطابق با الگوهای جهانی پرداخت.

صندوق های بازنشستگی تکمیلی راهکاری جدید در حوزه بازنشستگی مطابق با تجارب جهانی هستند که برای اولین بار در کشور در شهریور ۱۴۰۲ توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در رویدادی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کار و رفاه اجتماعی رونمایی شدند.

صندوق «آتیه مفید» این فرصت را به شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌دهد تا کارکنان با سرمایه‌گذاری اندک ماهانه،‌ از سود مناسبی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند و از این حیث دغدغه کمتری در خصوص آتیه خود و خانواده‌شان داشته باشند. این صندوق ضمن ایجاد تنوع در ترکیب دارایی‌ها، سعی در کسب بازدهی مناسب برای دوران بازنشستگی دارد. مدیریت ریسک در این صندوق نقش پررنگی دارد و تخصیص مناسب دارایی‌ها می‌تواند سرمایه را نسبت به نوسانات تورمی، بازار بورس و طلا در دوره‌های مختلف، محافظت کند.

مفید با ۱۷ سال سابقه موفق در حوزه مدیریت دارایی در حال حاضر با جلب اعتماد سرمایه‌گذاران، بیش ۷۳ هزار میلیارد تومان دارایی را مدیریت می‌کند. هم اکنون ۱۵ صندوق سرمایه گذاری با مدیریت مفید در بازار سرمایه فعال هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این صندوق می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

مرکز خدمات پشتیبانی و تماس مفید۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
021-8700
phone